Scurt Istoric!

Firma noastra s-a infiintat in anul 1993 avand 10 angajati. La inceput productia era orientata pe confectii in general, atat pentru barbati, femei cat si pentru copii. Dupa o perioada de 5 ani, avand in vedere cererea mai mare pe piata pentru confectiile destinate barbatilor, am luat decizia reorientarii spre acest segment. Acesta a fost momentul de cotitura in ceea ce priveste dezvoltarea firmei.
In 2003 am marit capacitatea de productie ajungand la 50 de angajati de la un numar de 25 si transferand intreaga productie intr-un spatiu nou si modern cu o suprafata de 900 metri patrati dotat cu utilaje de ultima generatie. Odata cu cresterea numarului de angajati am pus accent mare si pe calitatea resurselor umane, pe nivelul de calificare si experienta a acestora. Toate aceste investitii au dus implicit la cresterea productiei si in acelasi timp la o crestere a flexibilitatii si a calitatii.

În cei 25 ani de activitate am reusit sa ne facem prezenti in toata tara prin intermediul magazinelor de desfacere ale colaboratorilor nostrii din Bucuresti, Cluj Napoca, Constanta, Timisoara, Arad, Iasi, Brasov, Alba Iulia etc..
In tot acest rastimp am construit o relatie speciala cu partenerii nostri care ne semnaleaza continuu feedback-ul primit de la clientul final, astfel incat noi sa ne putem ajusta si imbunatati permanent activitatea pentru ca utilizatorii produselor noastre sa fie multumiti.

Produsele Diasim Style se adreseaza tuturor barbatilor indiferent de domeniul in care activeaza fie acestia oameni de afaceri sau cei ce isi doresc o imbracaminte eleganta pentru un eveniment sau ocazie speciala.
Productia Diasim Style este destinata in proportie de 90% pietei interne, restul de 10% fiind reprezentata de productia in sistem LOHN in relatie cu firme de prestigiu din Italia, Anglia sau Germania.

Produsele noastre ofera clientilor garantia calitatii, odata cu accesibilitate in ceea ce priveste pretul de achizitie, lucru de care va veti convinge cumparand unul sau mai multe din produsele marca Diasim Style.